Välkommen som ny scout i Ausås

När du testat att vara med på ett par veckomöten är det dags att söka medlemskap i vår förening och riksorganisation.

Genom att skicka in din medlemsansökan godkänner du att Scouterna sparar och hanterar medlemmens personuppgifter under tiden för medlemskapet. När du blivit registrerad medlem skickas en medlemsfaktura hem till dig. Fakturor till nya medlemmar skickas ut vid bestämda tillfällen, några gånger per år så det kan ibland dröja innan din första medlemsfaktura kommer. Därefter faktureras medlemsavgiften terminsvis. Avslut av medlemskap måste meddelas innan påbörjad termin för att medlemsavgift inte ska utgå. Om dina adress- eller kontaktuppgifter förändras framöver är det viktigt att uppdaterar dina uppgifter i vårt medlemsregister.

I fältet ”Noteringar” nedan anger du din scoutavdelning / åldersgrupp du börjat i.
Välkommen som medlem!